جوشکاری چدن ها

 

جوشکاری چدن ها

جوشکاری یکی از مهم ترین فرایندهای ساخت و تولید در صنعت می باشد و در صنایع مختلف نظیر خودرو سازی ، نفت و گاز ، پتروشیمی ، تاسیسات و ساختمان و پل ها ، حمل و نقل ، کشتی سازی ، صنایع ریلی ، نیروگاه ها ، صنایع  دفاعی  و  هوا  فضا  ،  محصولات  پزشکی  ،  الکترونیکی  و  تجهیزات دقیق و .....  کاربردهای فراوانی دارد . کشور ایران در حال پیمودن مسیر توسعه صنعتی بوده و از این رو صنعت جوش برای کشور از اهمیت ویژه ای برخوردار است . بنابراین آموزش منسجم و هماهنگ با جهان در این صنعت ، یکی از نیازهای مهم کشور تلقی می گردد .

نظرات 3 + ارسال نظر
علیرضا دوشنبه 20 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 04:44 ب.ظ

اره خیلی قشنگه

س.س.م دوشنبه 20 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 06:30 ب.ظ http://haifenon.blogsky.com/

خیلی وبلگ با حالی داشتی راستی من یه وبلاگ دیگه هم دارم که اگه میخای برو توش خودم برای اولین بار از طرف خودم به ایجاد شدن وبلاگ جدیدت تبریک میگویم راستی


اگه میتونی یه آی دی هم بساز تا با هم چت کنیم که خیلی دلم برات تنگ شده @ @





به علیرضا نیکزاد هم بگو یک کم هم از تو یاد بگیره چون ....

























وبلاگ مسخره ای داره !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!













راستی من دو تا ایمیل دارم یکی :

asan_download@yahoo.com

یکی دیگه هم :

soroush_mirzaee2000@yahoo.com

هست















بای بای بای بای بای بای بای بای بای بای بای







جدا از هم بخون ......

اسم وبلاگ دیگه ات هم به من بده
حتما یک ایمیل میسازم چون دل من هم واست خیلی تنگ شده

دانش آموز(را...) سه‌شنبه 21 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 12:24 ب.ظ

تو ۱۳ سالته؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

مثلا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد