گنجشک به خدا گفت

گنجشک به خدا گفت: لانه ی کوچکی داشتم آرامگاه خستگیم ، سر پناه بی کسیم ، طوفان تو آن را ازمن گرفت . کجای دنیای تو  را گرفته بود؟؟؟ خدا گفت: ماری در راه لانه ات بود، تو خواب بودی باد را گفتم لانه ات را واژگون کند آن گاه تو از کمین مار پر گشودی!!! چه بسیار بلاها  که از تو به واسطه ی محبتم دور کردم وتو ندانسته به دشمنیم برخاستی 

نظرات 9 + ارسال نظر
امین اسپپورتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت پنج‌شنبه 30 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 05:13 ب.ظ

علیرضا سلام وبلاگ خوبی داری اما وبلاگ خوب وبلاگی نیست که مطالب زیادی داشته باشه

امین اسپپورتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت جمعه 31 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 04:15 ب.ظ

چرا دیگه به من سر نمی زنی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

کارت اینترنتم تمام شده بود

دانش آموز(را...) سه‌شنبه 4 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 12:19 ب.ظ

باباخیلی باحال شده!!!!!!!!!!

سعید یکشنبه 9 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 04:32 ب.ظ http://f10.blogsky.com

سلام دوست عزیزم
موافقم من شما را لینک کردم
موفق باشی

دانش آموز(را...) یکشنبه 16 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 03:08 ب.ظ

یک خورده به این وبلاگت برس.!!!

ببخشید کارت اینترنتم‌ تمام شده بود

دانش آموز(را...) سه‌شنبه 18 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 12:36 ب.ظ

چرا نظرام تعیید نمی کنی؟

ببخشید

دانش آموز(را...) پنج‌شنبه 20 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 12:29 ب.ظ

خوب ما دیگه نظررررررنمی زنیم(چون اصلا تایید نمی کنی.!!!)

من که‌ گفتم چرا
می شه اسم وبلاگتو بدی

دانش آموز(را...) پنج‌شنبه 20 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 05:30 ب.ظ

اخه خنگول یعنی تو نمی دونی من یعنی ما کی هستیم؟

خوب زایع او‌ نو که میدونم
اما اسم وبلاگتون رو نمی دونم

دانش آموز(را...) سه‌شنبه 28 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 09:05 ب.ظ

سلام
بابا خسته شدم این عکسات مال تیر ماه یه خورده چیزای جدید بذار








جواب لطفا........!!!!!!!!!!!!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد